نمایندگی هاست چیست ؟

نمایندگی هاست چیست ؟


نمایندگی هاست یا ( Reseller Hosting ) کسب و کاری اینترنتی در زمینه ارائه خدمات میزبانی وب می باشد که تقریبا میتوان گفت نیازی به تخصص فنی خاص نداشته و با هزینه اندکی نیز امکان راه اندازی این کسب و کار فراهم است. به اصطلاحی ساده تر میتوان گفت کسب و کار هاستینگ بدون نیاز به نگرانی و هزینه های جانبی و دغدغه و چالش های فنی .اما صرفا این نیست و به اینجا ختم نمیشود.

نمایندگی هاست چیست؟

شما با خرید نمایندگی هاست از شرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب همچون سابین سرور بک کنترل پنل با امکانات محدود از سرور به شما ارائه می شود که قابلیت های مدیریتی سرویس نمایندگی هاست سی پنل یا دایرکت ادمین را در اختیار شما قرار میدهد.

در این سرویس شما توانایی پلن بندی سرویس هاست متناسب با نیاز خود و مشتریانتان را دارید و میتوانید با امکانات و منابع دلخواه به قیمت دلخواه به مشتریان خود ، سرویس هاست ارائه دهید.

نمایندگی هاست مناسب چه کسانی است ؟

  1. شرکت های طراحی وب سایت
  2. اشخاصی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارند.
  3. شرکت های تازه تاسیس هاستینگ

چرا به نمایندگی هاست نیاز دارم؟

۱- از آنجایی که برای میزبانی وب سایت نیاز به سرور می باشد ، شرکت های طراحی سایت برای کاهش هزینه های خود و هزینه های اولیه مشتریانشان می توانند از نمایندگی هاست استفاده کنند.

در این صورت با تهیه نمایندگی هاست ، دیگر نیازی به خرید سرور اختصاصی و یا خرید سرور مجازی نیست و همچنین دیگر نیاز به فراگیری تخصص های فنی مربوط به سرور و کانفیگ نرم افزاری نخواهند داشت.

۲- یکی از کم هزینه ترین و آسان ترین راه ها برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، تهیه سرویس نمایندگی هاست می باشد . با خرید نمایندگی هاست شما امکان راه اندازی وب سایت در زمینه شغلی میزبانی وب را خواهید داشت. بدون آنکه دغدغه یا چالش ها و مشکلات مربوطه را داشته باشید. صرفا میفروشید و به سوالاتی که توانایی پاسخ دارید به مشتریان خود ارائه میکند.

قطعا برای شما مفید است : آموزش whm – آموزش کار با نمایندگی سی پنل

این دوره توسط سابین آکادمی برگزار و منتشر شده است و شما میتوانید بدون هیچ دغدغه ای با تمام امکانات نمایندگی هاست سی پنل آشنا شوید.

این نوع کسب و کار را میتوان به عنوان کسب و کاری با هزینه راه اندازی کم حساب کرد و از آنجایی که نیاز به تخصص فنی خاصی نیز ندارد ، مناسب برای افراد کم تجربه و کسب و کارهای نوپا می باشد.

چطوری نمایندگی هاست بگیرم ؟

امروزه ساده ترین راه برای تهیه نیازمندی ها ، جستجو در موتور جستجوی گوگل است . کافیست در گوگل سرچ کنید : نمایندگی هاست ، خرید نمایندگی هاست .

با نتایج بسیار زیادی مواجه خواهید بود که بسیاری از آنها شرکت های میزبانی وب معتبری همچون سابین سرور هستند که در حال ارائه ریسلر هاست می باشند.همچنین شما با خواندن همین مقاله نمایندگی هاست چیست؟ میتوانید به نتیجه بهتری دست پیدا کنید.

کافیست به وب سایت یکی از شرکت ها مراجعه کنید و متناسب با نیاز اولیه خود یک پلن از ریسلر ها را انتخاب و خریداری کنید. البته نکته و اصل مهمی در سابین سرور رعایت میشود و آن بحث امکان سنجی است.

در اصول امکان سنجی ، شما بعنوان خریدار نمایندگی هاست وردپرس میتوانید قبل از خرید درخواست امکان سنجی به سابین سرور ارسال کنید. این امکان سنجی بر اساس اظهارات شما و پرس شو پاسخی که همکاران در طی تیکت و تلفن انجام میدهند ، انجام میشود و بهترین سرویس را به شما پیشنهاد میکنند.

به شما اطمینان میدهیم اگر این مقاله نمایندگی هاست چیست؟ را بصورت کامل مطالعه نمایید ، جای هیچ نگرانی برای شما از بابت هزینه و … باقی نمیماند و با خیال راحت به کسب درامد خود خواهید پرداخت.

انواع نمایندگی هاست 

نمایندگی هاست در حال حاضر به صورت گسترده در دو دسته بندی ارائه می شود که به شرح زیر می باشد.

  1. نمایندگی هاست لینوکس
  2. نمایندگی هاست ویندوز
  3. نمایندگی درصدی و پورسانتی ( محبوبیت کمتری دارد)

البته نکته ای که وجود دارد ، این است که نمایندگی هاست لینوکس چندین زیرشاخه دارد که هر کدام به نوبه خود برای هر شرکتی مفید و موثر است.

تصویری از پنل نمایندگی هاست لینوکس با کنترل پنل سی پنل

آموزش ساخت Api توکن در whm
نمایندگی هاست چیست ؟ عکس صفحه اصلی نمایندگی هاست سی پنل

تصویری از پنل نمایندگی هاست لینوکس با کنترل پنل دایرکت ادمین

تصویری از پنل نمایندگی دایرکت ادمین

ریسلر هاست چه امکاناتی دارد ؟

هر ریسلری متناسب با نوع مصرف و سخت افزار و نرم افزاری های روی سرور ، امکانات مخصوص به خود را دارا می باشد .

اما به صورت کلی میتوانیم به موارد اصلی همچون :

  1. فضای ذخیره سازی اطلاعات
  2. پهنای باند
  3. وب سرور
  4. دیتابیس
  5. سرویس ایمیل
  6. نسخه های مختلف PHP
  7. پارک دامین و ادان دامین و ساب دامین
  8. گواهی SSL
  9. و سایر امکانات و بخش هایی که در هر پلن نمایندگی ارائه میشود اشاره کرد.

تمام موارد بالا ، بر اساس نوع سرور و نرم افزارهای مورد استفاده روی سرور متغیر هستند. به عنوان مثال ممکن است فضای ذخیره سازی اطلاعات از هارد های SSD یا NVME یا SATA ارائه شود و یا برروی سرور تنها یک نسخه از PHP ارائه شود که معمولا درنمایندگی هاست دانلود از هارددیسک های SATA استفاده میشود و برای نمایندگی هاست لینوکس یا ویندوز و نمایندگی هایی که برای میزبانی وب استفاده میشوند ، از دیسک های جدید و فناوری جدید NVME استفاده میشود تا سرعت بهتری را در اختیار کاربران خود ارائه دهد.

دموی کنترل پنل های میزبانی وب

هر یک از کنترل پنل های محبوب دارای یک پنل دمو در سایت اصلی خود هستند . ما در این بخش دمو کنترل پنل سی پنل و کنترل پنل دایرکت ادمین را قرار داده ایم تا شما بتوانید ظاهر پنل ها و امکانات آنها را مشاهده کنید .

توجه کنید که دمو پنل whm از سطح root می باشد و امکانات پنل نمایندگی محدود تر از سطح root می باشد.

دمو پنل whm( سطح ادمین سی پنل )

دمو هاست سی پنل ( سطح کاربری سی پنل )

دمو پنل دایرکت ادمین ( سطح های مختلف مانند کاربری، نمایندگی و ادمین )

آموزش کار با نمایندگی سی پنل و دایرکت ادمین رو از کجا پیدا کنم؟

سابین سرور به جهت رضایت تمام مشتریان عزیز خود ، اولین وبسایت هاستینگ در ایران میباشد که از هر نظری برای کاربران خدمات ارائه میکند و یک خدمات تمام جانبه تقدیم مشتریان عزیز میگردد.

در سابین آکادمی سعی شده است تا تمامی آموزش های مورد نیاز میزبانی وب (هاستینگ) آماده شود تا شما بعنوان خریدار بتوانید به راحتی با هر بخشی تعامل برقرار کرده و استفاده کنید و یکبار برای همیشه یاد بگیرید.

پس در نتیجه ؛ شما میتوانید با مراجعه به وبسایت سابین آکادمی ، آموزش کار با whm ، آموزش دایرکت ادمین ( محیط نمایندگی ) ، آموزش whmcs ، آموزش جامع کانفیگ سرور و … را مشاهده و در این دوره ها شرکت نمایید.

سخن پایانی

با استناد به موارد ذکر شده در این صفحه ، شما میتوانید برای کسب و کار خود از انواع و اقسام نمایندگی هاست لینوکس و ویندوز استفاده نمایید.

اما باید توجه بکنید که ابتدا نیاز خود را مشخص نموده و سپس اقدام به خرید کنید. برای دریافت راهنمایی های بیشتر در حین خرید نمایندگی هاست از سابین سرور ، میتوانید از خدمت امکان سنجی رایگان توسط کارشناسان فنی سطح بالای سابین سرور استفاده کنید و بهترین سرویس مورد نیاز خود را تهیه کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

اسفندیار سلیمانیمشاهده نوشته ها

Avatar for اسفندیار سلیمانی

زندگی‌ مثل اسکرول ماوسه . هرچقدر هم گرون قیمت باشه بازم یه روزی خراب میشه . به یه شکل باور نکردنی ! پس تا هستیم قدر لحظاتمونو بدونیم و باور‌نکردنی زندگی کنیم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *